منو

گارانتی

  • کلیه محصولات شرکت نوساسل با لیبل و هولوگرام نوساسل میباشد.
  • جهت فعالسازی گارانتی عکس IMEIمودم به همراه فاکتور خرید معتبر به شماره واتس اپ 09353958000ارسال نمایید.

 

تذکر مهم

بدیهی است عدم فعال سازی گارانتی محصول در مدت مقرر موجب غیر فعال بودن گارانتی شما شده و نمیتوانید از خدمات گارانتی نوساسل بهره مند شوید.

برخی از خدمات گارانتی نوساسل :

  • در صورت تشخیص عیب در کالا پس از خرید ؛ جهت اقدام به تعویض ۷ روز فرصت دارید . ( همراه داشتن فاکتور معتبر الزامیست)
  • کالاهای دارای IMEI با گارانتی نوساسل ؛ دارای 3 سال خدمات پس از فروش میباشد. ( مشروط به عدم توقف تولید کالا از سوی شرکت سازنده)
  • اگر مدت زمان تعمیر دستگاه دارای گارانتی شما توسط شرکت نوساسل بیش از دو هفته به درازا بکشد گارانتی نوساسل  یک دستگاه امانی به صورت جایگزین در اختیار شما قرار میدهد.
  • محصول تعمیر شده توسط کارشناسان نوساسل دارای یک ماه گارانتی تعمیر میباشد.

روش ارسال گارانتی

 

  • کالاهای گارانتی را تنها از طریق پست معمولی ارسال فرمایید .
  • در صورت ارسال کالا به باربری، تیپاکس و یا هر روش حمل و نقل دیگری مشتری موظف به پرداخت کلیه هزینه ها تا تحویل کامل کالا به درب شرکت نوساسل میباشد و در صورت عدم پرداخت هزینه توسط مشتری, نوساسل هیچ مسئولیتی جهت دریافت کالاها ندارد
  • پذیرش کالا به منزله تایید گارانتی نبوده و وضعیت قطعی گارانتی کالا پس از بررسی تیم فنی و براساس شرایط ثبت شده در کارت ضمانت و سایت نوساسل مشخص خواهد گردید.
  • هزینه ارسال محصولی که تعمیر شده و شامل گارانتی بوده بر عهده شرکت نوساسل میباشد.

شرایط و ضوابط خروج کالا از گارانتی :

  • دستکاری اطلاعات برچسب الصاق شده برروی محصول.
  • صدمات ناشی از نوسانات الکترونیکی، صدمات فیزیکی یا هرنوع ضربه و شکستگی، سوختگی، وجود هر گونه آثار تعمیر و دستکاری افراد غیر مجاز، زنگ زدگی، سولفاته شدن، نفوذ مایعات، آسیب دیدگی کانکتور و پورت های ورودی و خروجی، شکستگی قاب، صدمات ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، استفاده در شرایط محیطی نامناسب، استفاده از آداپتورهای غیراستاندارد، استفاده غیر استاندارد و ناصحیح از کالا.
  • آپدیت محصولات نوساسل تماما به صورت آنلاین  در صورت نیاز از طرف شرکت سازنده بر روی پنل تنظیمات مودم به کاربر اعلام میگردد. لذا آپدیتهایی که از طریق فایلهالی نامربوط و غیرمعتبر توسط کاربر انجام میشود محصول را از گارانتی خارج میکند.
  • کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد، گرمای شدید و رطوبت که منجر به زنگ زدگی یا تجمع قطرات آب روی قطعات شود.
  • خرابی ناشی از اتصال محصول به دستگاه‌ها و لوازم جانبی غیراصل، ‌با تشخیص کارشناسان فنی، شامل خدمات و ضمانت نمی‌شود

شرایط تعویض :

  • با توجه به تغییرات سریع تکنولوژی قطعات رایانه ای، در صورت موجود نبودن مدل کالای مشتری، مدلهای جایگزین و مشابه با احتساب اختلاف قیمت روز به مشتری ارائه خواهد گردید.
  • در صورتیکه کالاهای مشتریان در حین تست و یا تعمیرات دچار آسیب از جانب کارشناسان فنی شرکت گردد، کالا توسط شرکت با مدل مشتری و یا مشابه تعویض خواهد گردید.
  • در صورتیکه به دلیل شرایط فورس ماژور و یا غیر مترقبه شرکت تعطیل گردد، کالاهایی که در بازه زمانی مذکور گارانتی آنها اتمام یافته باشد به میزان مدت زمان تعطیلی شرکت به مدت زمان گارانتی محصول افزوده خواهد شد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
نوساسل
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
نوساسل